De vanzare 2 case, Magurele, Ilfov, zona rezidentiala linistita.

creata.la.patrat [at] gmail.com

Pe aceasta adresa de e-mail va astept intrebarile, propunerile, sugestiile sau sfaturile!

Use this e-mail address for any questions, proposals or advices you might have!

joi, 12 martie 2009

O mica introducere in tainele blog-ului de fata

Am scris un mesaj mare si frumos, am dat copy, ca net-ul facea probleme, apoi am uitat si am mai copiat cateva lucruri. Mesajul a dat eroare de publicare si l-am pierdut. O iau de la capat.

Am customizat si acest blog, ca sa arate frumos si sa va ajute sa nu pierdeti timpul. Ca atare, aveti 2 variante de cautare, una powered by google in cadrul site-ului meu, si una de cautare in blogosfera de gradinarit, in engleza, of course. Prima va ajuta sa dati cautare dupa un cuvant-cheie, dar sa nu va bagati in arhiva, in caz ca va intereseaza un subiect anume. Daca nu l-am tratat deja, va rog sa lasati un comentariu si il voi trata cu promptitudine. Chiar astept propuneri de articole, daca doriti neaparat sa aflati cum am facut eu intr-o anume situatie. Pentru ca, dupa cum ati vazut, stilul meu de redactare este unul informal, nu este sec si rece, nu arunc cateva lucruri aflate de pe net, eventual chiar din alte tari (ca sa nu se potriveasca cu clima noastra) si nu fur poze. Eu va povestesc cum am facut eu, ce dificultati am intampinat, ce bucurii mi-a adus planta, floarea, copacul, arbustul si ce este de evitat in gradina sau in apartament. Cu lux de amanunte, daca simt ca este necesar. Nu sunt de principiul, in gradinarit, de orice fel ar fi el (in curte sau in casa), ca trebuie sa te lovesti cu capul de sus, ca sa vezi pragul de jos. Pentru ca asta te poate costa un an intreg si e pacat.

Apoi, un alt lucru interesant, daca vreti sa primiti newsletter, va rog sa va abonati in sectiunea dedicata, sa lasati numele (sa stiu si eu cine e interesat de ce povestesc eu aici!), precum si adresa de mail. As vrea ca acest site, inceput timid si avand initial o alta destinatie, sa creasca, sa se faca mare si sa ofere multe informatii interesante pentru un gradinar amator.

If you were foreigner and you find out my site through a wild search or a gardening site, please check out the section with the translation option, in various languages, starting with indonesian and ending with english. Still, if you want an accurate translation (available only in english), please leave a comment (in english) in any post and tell me which article, flower, tree or plant are you interested in.

Evident, daca doriti sa fiti la curent cu ce scriu in acest blog, va rog sa apasati "urmariti" si veti fi prezenti pe pagina mea. Mai ales ca astfel veti afla instant cand am scris ceva nou si ne puteti vizita cand aveti timp.

Si, nu in ultimul rand, sunt o floare gura-leului. Cica primul meu cuvant este prieten. Mi-am mai facut o data testul, acum ceva timp, si eram floarea-soarelui. Ori am uitat raspunsurile pe care le-am dat, ori ei dau flori in mod aleatoriu. :D Oricum, gura-leului este o floare frumoasa, relativ salbatica si imi place.

2 comentarii:

Moni spunea...

Propunere de imbunatatire: pentru newsletter nu se accepta decat email-uri de pe gmail. Daca ai putea modifica sa ramana doar un check simplu pe format ar fi super. Eu folosesc de ex intensiv o adresa de yahoo. Asta de gmail mai rar.

Pupici

Unknown spunea...

Moni, eu m-am abonat cu adresa de yahoo, tocmai sa vad daca merge. Ce adresa de yahoo ai, sa incerc si eu?